Mały format. Wielka tresć.

Poniżej znajdziesz informacje niezbędne do realizacji zamówienia.

Dziękujemy za zakup kuponu Groupon!

Poniżej znajdziesz informacje niezbędne do realizacji zamówienia.

Dziękujemy za zakup kuponu Groupon!

Jak zrealizować kupon?

  • Dodaj do koszyka produkty objęte promocją. Liczba produktów, które możesz dodać do koszyka w ramach promocji, jest uzależniona od rodzaju zakupionego kuponu.
  • Przejdź do koszyka, wpisz w wyznaczonym polu 14-znakowy kod grouponu i zatwierdź go poprzez kliknięcie przycisku „Użyj” (oznaczone literą A na ilustracji poniżej).
  • Wybierz dogodną formę dostawy (oznaczone literą B na ilustracji poniżej).
  • Próg darmowej dostawy w sklepie FISZKI.pl wynosi 99 zł. Dlatego w przypadku kuponów na 1 lub 4 pakiety fiszek konieczne będzie opłacenie kosztów dostawy. Wybierz formę płatności (oznaczone literą C na ilustracji poniżej) i przejdź do kolejnego etapu koszyka (oznaczone literą D na ilustracji poniżej).
  1. Podaj dane niezbędne do realizacji zamówienia i przejdź do podsumowania.
  2. Potwierdź złożenie zamówienia, klikając przycisk „Zamawiam i płacę”.
  3. Po dokonaniu płatności (jeśli była konieczna) otrzymasz e-mail potwierdzający przekazanie zamówienia do realizacji.

1

2

3

5

6

7

4

B

C

A

D

Produkty objęte promocją:

Często zadawane pytania:

Czy mogę jednocześnie kupić produkty objęte i nieobjęte promocją?

Czy mogę jednocześnie wykorzystać kilka kuponów?

Gdzie mogę uzyskać pomoc?

Tak, istnieje możliwość jednoczesnego zakupu produktów objętych i nieobjętych promocją. Dodanie do koszyka produktów nieobjętych promocją nie uniemożliwia realizacji kuponu, ale wiąże się z koniecznością zapłaty za dodatkowe produkty w wybrany przez klienta sposób.

Nie, nie ma możliwości jednoczesnego wykorzystania kilku kuponów. W przypadku zakupu kilku kuponów i posiadania kilku kodów prosimy o wykorzystanie każdego z nich w osobnym zamówieniu. Każde zamówienie musi składać się z produktów objętych promocją w liczbie odpowiadającej wartości kuponu.

Na wszelkie pytania dotyczące realizacji kuponu chętnie odpowie zespół FISZKI.pl:


Biuro Obsługi Klienta

e-mail: biuro@fiszki.pl

tel.: 58 341 60 48 (pon.–pt. w godzinach 8.00–15.00)

?

?

?